fredag 13 februari 2009

Promenader på recept

Dagen började inget vidare, jag provade med Magnecyl och Primperan vid åtta, Burana vid tio men fick ta till Zomig nasal strax före elva. Sedan lättade det något och efter en lång promenad i solen vände lyckan och jag fick en bättre eftermiddag. Ja just det, jag måste bara berätta att jag fick promenader på recept idag! *ha ha* Jag trodde att det var ett skämt men det var det inte. Min terapeut som jag träffade idag ordinerade 30 minuters promenad à 3 gånger i veckan och jag kommer att följas upp av en sköterska om en månad. Är inte det fantastiskt?

Lite senare under dagen använde jag mitt "stora presentkort" till massage av Anders "Skogen" Widerberg vilket gjorde riktigt gott. Min nacke och högra axel har inte varit kompisar med mig de senaste veckorna. Men nog om det, nu är det fredagskväll och vi har precis poppat popcorn och ska slänga oss i TV-soffan. Perfekt avslutning på en väldigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar