torsdag 12 februari 2009

Akupunktur står på dagordningen

Precis som igår vaknade jag klockan 04 av värk. Jag tänkte inte göra om samma misstag, d.v.s. låta bli värktabletter, så jag gick upp och tog en Burana. Jag tog dessutom med mig en Almogran ner till sovrummet så att jag skulle slippa gå upp om den första medicinen inte tog skruv. Men det gjorde den, jag vaknade vid sex-tiden och då var värken borta. Det går inte att beskriva hur otroligt skönt det är att inte ha ont! Så nu tassar jag omkring här i huset och är så otroligt lättad och lycklig över att vara smärtfri. Nu gäller det bara att inte bli alltför uppspelt och hitta på en massa aktiviteter så att jag hamnar där igen. Akupunktur står på dagordningen och det är det enda jag ska klara idag. Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och bara ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar