måndag 16 februari 2009

På tok för mycket värktabletter!

Den senaste veckan har jag ätit på tok för mycket värktabletter! Det var tisdagens läkarbesök som sänkte mig och onsdagen var en mardröm. Efter det har jag varit så rädd för att få en ny attack att jag har tagit väldigt stark medicin för att inte hamna där igen. Sex av sju dagar har jag tagit Triptaner (Almogran och Zomig nasal) vilket inte alls är särskilt bra. Normalt sett tar jag dem bara två, tre gånger på en vecka. Jag som precis haft två rätt så skapliga veckor och så blir det så här. Hmm... undrar varför? Jag som tyckte att jag var på gång!

2 kommentarer:

  1. Ja...varför? Oron för fk kanske? Men ladda om ....man kan ju inte vara på topp hela tiden!
    Jag stöttar dig i kämpandet!
    Mvh Ak

    SvaraRadera
  2. Du kanske ska komma på avvänjning till Malmö. ;)
    Puss och kram,
    Lisa

    SvaraRadera