måndag 9 februari 2009

TACK SNÄLLA!

Oj, vilken helg. Jag vet inte var jag ska börja så jag tar det väl från början. I lördags förmiddag skulle vi få besök av Cecilia med familj och det kändes förstås kul att jag mådde så pass bra att vi vågade oss på att träffa våra vänner en stund. Vi hade inte förberett oss ett dugg (annat än mentalt) så det kändes lite jobbigt att de hade både fika och blommor med sig när de kom och det enda vi bjöd på var vatten och thé. Ja, ja, det är ju som det är, vi får bjuda igen när allting ordat upp sig, tänkte jag. Då hade jag fortfarande inte kommit till det gigantiska kuvertet som jag fått och när jag öppnade det kunde jag inte tro mina ögon! Där stod det:

Vi tänker på dig Sofia! Gör något som får dig att må bättre!!! Många kramar från oss alla

Så alla dessa underskrifter och alla dessa 100-lappar!!! Vad ska man säga?! TACK SNÄLLA! Jag kunde väl inte tro att så många brydde sig så mycket eller ens visste att jag var dålig. Och till dig Cecilia, du är helt fantastisk, fullständigt galen och okonventionell. Det är väl bara du som drar igång en så'n här grej. Stort hjärta är vad du har. Tack ännu en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar