tisdag 3 februari 2009

En bra titt på mina oplockade bryn

Igår slog jag rekord - jag tog bara en värktablett på hela dagen! När den hade börjat verka och jag vilat mig lite så blev det en rask promenad till byn och det kändes som en seger att jag kunde pinna på i så bra takt. Att överhuvudtaget komma ut på en promenad är bra och att dessutom hålla bra fart är lite av en sensation. Sedan var det dags för akupunktur och det gick också fint. Jag hade en nål mitt uppe på huvudet, en mellan ögonen och två stycken ovanför varje ögonbryn. Lite hemskt att min sjukgymnast fick en så bra titt på mina oplockade bryn! Eftersom jag har ont kring höger öga så har det inte varit aktuellt att plocka det ögonbrynet på ett tag och då känns det ju inte som en bra idé att plocka bara på vänster sida... Att ha två borstiga bryn måste väl ändå vara bättre än att ha ett av varje?