tisdag 27 oktober 2009

Kul på jobbet

Idag var det riktigt kul att jobba! Hörde ni? KUL! Jag blev så upplivad av ett möte att jag fullkomligt studsade fram i korridorerna.

Det fick jag såklart sota för - pang! så slog värken till. Arrghh vad tröttsamt! Fast i ärlighetens namn så gjorde det inte så mycket, jag hade haft en kanondag fram tills dess och det gick dessutom över relativt snabbt så det är inte ens värt att skriva om.

Att det däremot var riktigt kul på jobbet i dag, det är värt att lägga på minnet.

2 kommentarer:

  1. Du skrattar vidare i din bomullsfåtölj hör jag. Själv skrattar jag åt min examinator som iklädd clowndräkt är så uppblåst att han har svårt att hålla sig på marken. Det hjälper. Kram, Lisa

    SvaraRadera
  2. Ja, och snart flyger han upp i en virvelvind och exploderar i en glittrande synfoni av konfetti. Kram, Fia

    SvaraRadera