tisdag 20 oktober 2009

Låg kvar i sängen med ett leende på läpparna

Jag tror att det har vänt nu. Jag har kunnat sova skapligt två nätter i rad och det gör verkligen stor skillnad både avseende värken och humöret. När jag vaknade till för första gången i natt kunde jag konstatera att klockan var fyra och att jag alltså sovit som en stock från tio på kvällen till fyra på morgonen. Jag blev så lycklig att jag låg kvar i sängen med ett leende på läpparna tills det var dags att gå upp några timmar senare.

Post nubila Phoebus

3 kommentarer:

  1. Grattis vännen! Jag o prinsen sov också underbart gott i natt. Och det var helt tyst i huset, det är så otroligt ovanligt. Kände också lycka när jag vaknade till väckarklockan o sonen kom tassande straxt därefter. Hoppas du slipper det onda ett tag nu! Kram!

    SvaraRadera
  2. Gött Soffi!!!! Jag tycker att det där med att vända låter som en grej som ligger i tiden :) Jag håller tummarna för det!!!

    Puss å kram Cecilia

    SvaraRadera
  3. Gött är vad det är! Puss till er

    SvaraRadera