måndag 22 december 2008

Känner mig förbannad!

Igår kväll när jag skulle lägga mig hade jag rätt ont i huvudet men det gick ändå att hantera så jag hoppade över värktabletterna (efter att ha insett hur mycket värktabletter jag proppat i mig på sistone så försöker jag "hålla igen"). Det var precis på gränsen men jag lyckades koppla av och somnade någon gång efter tio. Mr H väckte mig vid midnatt och jag gick till medicinskåpet och började rota. Det var inte riktigt lika illa som natten innan så jag bestämde mig för att prova med 1 ibumetin och 1 paraflex. Jag tog för säkerhets skull med mig nässprayen när jag gick och la mig igen. Jag var så galet trött och somnade om ganska snart. Resten av natten sov jag oroligt, det blåste rejält och jag ägnade en hel del tid åt att lyssna på vinden och fundera över om huset skulle stå pall. Frallan vaknade 05.30.

Förmiddagen har inte varit något vidare, jag har haft konstant värk, provade med en cappuccino klockan åtta, ytterligare lite kaffe vid 10 och så mera ibumetin. Dåligt natt, dålig morgon, dålig förmiddag. Känner mig förbannad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar