tisdag 23 december 2008

Dan före Dopparedan

När Frans väckte oss vid halv fyra i natt sneglade jag på klockan och blev så lycklig när jag insåg att jag fått sova nästan hela natten utan värk. Jag somnade om och sov till sex på morgonen och då är det samma sak - ingen värk! Det låter kanske fånigt men det är så skönt att inte ha ont!

Det höll i sig fram till nio ungefär innan det började smyga sig på och nu vid elva är det inte många minuter innan jag går loss på "knarket". Idag ska jag dessutom packa bilen, hämta grabbarna och köra till mamma och gänget i Vimmerby, så det är bara att proppa sig full med värktabletter om den här dagen ska gå vägen. Jag räknar med att det lättar efter lunch så jag tror jag skjuter upp alla måsten ett par timmar och kollar på Oprah istället. Det ska nog gå.

Så God Jul kära vänner. Hoppas att tomten hittar fram till er alla och att ni får en skön julhelg.

2 kommentarer:

  1. Lilla vännen! Vad du har det jobbigt! Önskar verkligen att jag kunde hjälpa dig på något sätt. Du verkar ju helt förstörd. Ska du börja jobba deltid efter nyår? Varför det? Det verkar lite orealistiskt tycker jag när jag läser din blogg. Hoppas att julen blir bra efter omständigheterna! Massor av kramaNillan

    SvaraRadera
  2. Hej Nillan och tack för hälsningen. Jag hörde att du hade pratat in ett meddelande på mobilen men det blev inte tillfälle att ringa när vi var i stan. Hoppas att julhelgen har varit lugn och skön. Kramar från Fia

    SvaraRadera