tisdag 23 december 2008

Ändrade planer

Herr Horton tyckte väl att jag började bli lite väl tuff så han bestämde sig för att trycka till mig lite. Istället för att packa och förbereda så blev det att ta hand om värken. Jag vet inte om tröttheten kommer med attackerna eller om jag egentligen är lika trött hela tiden men den här gången kändes det som om jag höll på att somna mitt uppe i en omgång. Eftersom det inte fungerar att lägga sig ner så kom jag på att om jag sätter mig på golvet vid sängen och lägger huvudet på en kudde så kan jag i princip vila medan det håller på som värst. Vilken snygg syn! Är det så jag ska göra på jobbet sen när jag ska börja jobba deltid efter årsskiftet?
"-Ursäkta mig, jag ska bara sätta mig på golvet med huvudet på kontorsstolen en timme eller så. Ni kan väl vara lite tysta under tiden, är ni snälla."


Fick förstås ringa Martin och ändra våra planer så han är på väg hem från jobbet nu. Med lite tur kommer vi iväg till kvällen så att vi i alla fall kan vakna på rätt ställe i morgon bitti. Julafton.

På bilden: Idag fick jag ett vackert blomsterarrangemang budat från mina arbetskamrater.

2 kommentarer:

  1. Älskade lilla Soffi, jag tänker på dig och mister H på din axel. Önskar jag kunde knuffa ner honom - om inte för alltid så i alla fall under julhelgen. Kan inte föreställa mig hur jävlligt det är, men tandvärk har jag haft och något värre än det kan jag knappast tänka mig. Jag tänker på dig och skickar all kärlek till dig och resten av familjen! Hoppas att den där jäveln åtminstone ger dig lite julfrid emellanåt. kramar Anna PS Stefan kramar också! DS

    SvaraRadera
  2. Hej Anna, vad gullig du är. Du får gärna knuffa ner mister H, ge honom en fet smäll. Du är ju stark så det ska väl gå? Det vore helt suveränt. KRAM

    SvaraRadera