tisdag 22 september 2009

Den mest underbara människan i världen

Det är så vansinnigt svårt att skaka av sig jobbet när man är klar. Eller rättare sagt, jag har så vansinnigt svårt att skaka av mig jobbet när jag är klar. Diskussioner, problem som ska lösas, motstridiga viljor som ska samsas... Jag tar det på allt för stort allvar och vill gärna lösa allas problem. Jag vill att alla mina kollegor, kunder och leverantörer ska gå omkring och må bra och vara glada och tycka att jag är den mest underbara människan i världen!
.
Lite perspektiv var det ja, går det att köpa?

Perspektiv på tillvaron, tack

3 kommentarer:

  1. Så fick jag det. Perspektiv alltså. Det räckte med att läsa Victorias brev till Lotta på: http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman/
    så blev jag genast påmind om vad som är viktigt. Viktigast!

    SvaraRadera
  2. Fia, du är den underbaraste människa i världen, oavsett vad du presterar på jobbet och oavsett om dina kollegor, kunder, leverantörer är glada eller ledsna. Kom ihåg det. UNDERBAR - oavsett prestation. PI

    SvaraRadera
  3. Tack, tack, snälla du. Jag ska försöka banka in det i min lilla skalle. :-) Kramar i massor!!

    SvaraRadera