torsdag 10 september 2009

Tjejmiddag i min gamla hemstad

Jag har blivit bjuden på en tjejmiddag i min gamla hemstad i morgon kväll. Å ena sidan vore det vansinnigt kul att vara med på "återträffen" men å andra sidan så vet jag redan nu att jag aldrig kommer att orka sätta mig i bilen och köra 30 mil efter en hel arbetsvecka. Skulle jag ändå lyckas med det så kommer helgen och nästa vecka med all säkerhet att vara förstörd.

Så vad gör man? Jo, jag har tagit ledigt! I morgon har jag semester och då ska jag först yoga med ett gäng pensionerade damer, efter det ska jag hem och packa inför min lilla road trip och sedan ger jag mig iväg. Det ska bli fantastiskt roligt och jag räknar med att jag genom att ta ledigt en dag orkar med resten av helgen och nästa vecka.

Så trevlig helg!
önskar Partypinglan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar