tisdag 12 maj 2009

Kan man ha bättre vänner?

Igår gled jag runt som på rosa moln, jag kände mig så stark och glad. Arbetsdagen gick som på räls, för att inte tala om kvällen... och då menar jag inte vilken kväll som helst. Jag blev bjuden av två helt underbara vänner på spa och middag på Sankt Jörgen Park Spa. En vacker och stilfull miljö men framförallt ett perfekt sällskap. Det är egentligen ofattbart att vi kan prata och prata och prata om allt och inget, livet och döden och allt däremellan. Kan man ha bättre vänner?


Har du inte varit på Sankt Jörgen så rekommenderar jag ett besök; http://www.sanktjorgenpark.se/

2 kommentarer:

  1. Hej Fia! Kul att du kikade in i min blogg :-) Åhå, så härligt det ser ut på Spa:t. Vilket påminner mig om att jag en massage att hämta ut på ett lokalt spa som jag fick i present för ett år sedan. Gud så skönt det ska bli :-)

    Kul att vi har barn i samma ålder, kikar in här igen framöver. Ha en härlig melodifestivalkväll (om du tittar förstås).

    Kram Anna
    http://prinsgus.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Hallå där, ja se du till att utnyttja ditt presentkort, massage är underbart! :-)

    SvaraRadera