måndag 30 mars 2009

Stolt över dagens styrkeprov

Jag klarade det! I förmiddags tog jag cykeln ner till stationen, tåget till Göteborg, åt lunch på Centralstationen, tog bussen till jobbet, sa hej till några kollegor och fick ett par kramar. Sedan loggade jag in, kollade några mail, loggade ut och tog bussen till Lundby där jag skulle på ett läkarbesök. Sedan blev det spårvagn till Centralstationen, buss till Bollebygd och cykel hem.

Det krävdes en hel del djupandning och mycket positivt tänkande men jag är otroligt glad och stolt över dagens styrkeprov! Nu ska jag varva ner och koppla av så att jag slipper sota för detta i natt eller i morgon...

6 kommentarer:

  1. Håller alla tummar ännu, så att det inte blir något bakslag
    KRAM M

    SvaraRadera
  2. Ja, det gick faktiskt vägen! Jag hade huvudvärk igår kväll efter gårdagens bravader men jag lyckades sova bort det och nu mår jag fint igen. Tack för alla blåklämda tummar!

    SvaraRadera
  3. Underbara nyheter Fia - jag gläds med dig! Men försäkringskassan kan ju ta sig i brasan... kram kram från Anna

    SvaraRadera
  4. Heja Soffan!!!! Kanske kommer vändningen i samma takt som våren :) :) :)

    Massa kramar Cecilia

    SvaraRadera
  5. Yes, vi hoppas på det! KRAMAR

    SvaraRadera