söndag 25 januari 2009

I morgon börjar resan mot mitt nya liv

Helgen har varit OK. Jag har varit väldigt trött och haft ont i huvudet men inte som i fredags tack vare stora mängder värkmedicin. I morgon däremot så börjar resan mot mitt nya liv. *Ha ha* Hur många gånger har jag inte sagt det? På måndag börjar jag ett nytt liv. Skillnaden den här gången är att jag inte har något val så i morgon börjar det!

Jag börjar med förebyggande medicin nu ikväll (Tryptizol) som ska ge bättre sömn och höja smärttoleransen. I morgon ska jag prova akupunktur, vilket ska bli jättespännande. Dessutom ska jag ladda min nya mp3-spelare med musik och ljudböcker. Jag känner mig taggad! Nej förlåt, jag känner mig lugn och avslappnad...

2 kommentarer:

  1. Vad jobbigt att få olika besked, man vet ju inte vad man ska tro. Hoppas du kan ta dig igenom "avvänjningen" från den gamla medicineringen och att den nya hjälper så att du slipper fler såna där mardrömsdagar. Jag tänker på dig varje dag och hoppas att det går bra!
    /carin

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det irriterande att få olika besked! Det är inte kul för en kontrollmänniska som jag att vara beroende av andra. Jag hoppas att det snart kan vara bra med det. Hoppas att allt är bra med dig och att du tar det lugnt med jobbet!!!

    KRAMAR

    SvaraRadera