tisdag 16 juni 2009

Jag vill krypa ur min kropp

Mörka, mörka tankar... Tänk att det skulle bli en förkylning som till sist knäckte mig. Jag känner mig fullständigt misslyckad och är otroligt besviken över att återigen befinna mig däckad i soffan och inte ens kunna vara med mina barn utan tvingas gå och lägga mig innan dem. Värdelöst! Jag vet inte hur länge jag orkar ha det så här, när ska jag egentligen bli frisk? Jag vill krypa ur min kropp och hoppa in i en annan, starkare kropp. Tänk att få vara Anja Pärsson för en dag och ha så grymt starka benmuskler och bara köra järnet nerför backarna. Det vore nå't det, istället för att ligga här och ruttna bort medan livet utanför rullar på utan mig.

Stark kropp

2 kommentarer:

  1. Sötaste Soffi,

    Du är snart tillbaka, du fixar detta, jag vet det. Sänder all tankekraft jag kan.

    Många kramar
    Viktoria

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, jag tar gärna emot lite krafter. KRAM

    SvaraRadera