måndag 5 januari 2009

Svinkallt och stjärnklart och helt fantastiskt

Jag måste be om ursäkt för alla deprimerande och tråkiga inlägg jag skrivit på sistone. Jag kan meddela att jag har haft en dag nästan helt utan huvudvärk (den försvann efter ett par timmar i morse) och att jag nu på kvällen tog en lång promenad. Det var så himla skönt, svinkallt och stjärnklart och helt fantastiskt. För en millisekund började jag fundera över när huvudvärken skulle slå till igen men den tanken slog jag genast bort och valde att i stället njuta av stunden.

2 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Be inte om ursäkt!!!! Om du inte får klaga och tycka det är pest någonstans, oavsett om du får stöd eller inte kommer du inte att orka. Om ngn inte orkar med ditt lidande är det faktiskt dens problem. Sedan är det naturligtvis smärtsamt för anhöriga och vänner att se att du inte mår bra, men de mår inte heller bättre av att du håller inne med hur du har det. Låt bloggen helt och hållet vara ditt andningshål och låt andra välja om de ska läsa eller inte. Och jag lovar dig att det blir bättre med horton, om det skulle vara så illa att han fortsätter strula så lär man sig hantera honom!
    Men jag tror du får bra hjälp på huvudvärkskliniken!
    Sköt om dig/AK

    SvaraRadera
  2. Ja visst ska jag låta bloggen vara mitt andningshål, det är ju precis det den är till för men ibland så blir det för mycket till och med för mig. Jag känner inte igen mig själv som den här deppiga, trötta, slitna, ynkliga personen som jag blivit. Därför var det så skönt att kunna skriva att jag faktiskt hade en alldeles magisk stund ute i vinterkylan! Att det faktiskt finns ljusa stunder.

    SvaraRadera