tisdag 27 januari 2009

Försäkringskassan får svidande kritik av JO

Den första dagen i mitt nya liv gick inget vidare. Vaknade med värk och illamående och kämpade fram till ett-tiden innan det gav med sig. Vansinnigt trött. Deppig. Orolig för pengar eftersom det inte går framåt med Försäkringskassan. Såg ni förresten på nyheterna att Försäkringskassan får svidande kritik av JO eftersom så många har fått vänta orimligt länge på sin sjukpenning? http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2377037.svd

I eftermiddags provade jag akupunktur. Det var OK men jag tyckte till och med att de små sticken var obehagliga. Jag tror att jag helt enkelt är så trött på smärta att jag inte orkar med ens ett myggbett. Dagens glada nyhet är att mamma och Lisa kommer hit till helgen för att hjälpa mig med barnen så att min stackars man kan åka iväg på en välförtjänt skidresa med sina kompisar.

Tack igen för alla hälsningar och inlägg här på bloggen och via mail. Jag har inte haft så mycket ork att sitta vid datorn de senaste dagarna men om tisdagen blir en bra dag så kanske det kan bli en stund då jag kan svara ordentligt. Jag borde kanske även ändra en del av länkarna här på bloggen nu när jag har fått en ändrad diagnos?...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar