onsdag 29 april 2009

Det går inget vidare just nu

Det går inget vidare just nu. I måndags fick jag migrän på jobbet och lyckades inte riktigt få till mina timmar. Tisdagen var det sängläge hela dagen och idag har det inte varit mycket bättre. Jag tog bilen till jobbet i morse, träffade företagsläkaren (som sjukskrev mig på 75% en månad till) och sedan var migränen i full gång så det var bara att packa ihop och bege sig hemåt. Det var lättare sagt än gjort för jag var inte i skick att köra, så jag blev liggandes i bilen en timme innan jag vågade ge mig av. Jag kom en bit på väg men sedan var jag tvungen att stanna igen. Det blev två timmar på en parkering jag vet inte var innan jag kunde ta mig hem och gå och lägga mig. Nej, det går inget vidare just nu.

Vitsippor i mängder

5 kommentarer:

  1. Usch vad tråkigt, jag tänker på dig! Även mamma hälsar så mycket, hon är här och hälsar på några dagar. Hoppas åtminstone att stackars Frans kräksjuka har ebbat ut så att du kan koncentrera dig på din egen ohälsa... Kram!
    /Carin

    SvaraRadera
  2. Hejsan, du får hälsa tillbaka till din kära moder! Är allt bra annars?

    Som tur är har F frisknat till, det finns ju annars en överhängande risk att man blir fullständigt galen! Om man inte var det redan.

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig Fia! Kramar petra

    SvaraRadera
  4. Fan... jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag tycker så himla synd om dig och att jag önskar av hela mitt hjärta att du slapp detta helvete. Du är fantatisk som kämpar på!

    Puss å kram Cecilia (och grabbarna)

    SvaraRadera
  5. Kämpa på ja, vad annars ska man göra? Det är bara att vänta på bättre tider. För nog f*n kommer det bättre tider! Och då kommer jag vara så snygg och lycklig och balanserad och frisk och stark och rik och underbar i största allmänhet. KRAM!!

    SvaraRadera