söndag 24 maj 2009

Bara det kan väl vara värt lite huvudvärk?

Jag är så trött att jag nästan somnar stående. Jag skulle utan problem kunna gå och lägga mig samtidigt som barnen ikväll. Trots att jag fick sova ända tills jag vaknade i morse så är jag klippt slut och har gått med huvudvärk i princip hela dagen. Det har nog varit för mycket kalasande på sistone.

Idag var det dessutom barnkalas här hemma och jag var lite tveksam till om jag skulle klara mig hela vägen men det gick över förväntan och värken släppte när vi var halvvägs igenom kalaset. Det vimlade av pirater, prinsessor (med och utan lasersvärd), självaste Tingeling, en grön Turtle samt en och annan unge. Herman var supernöjd med alltihop och bara det kan väl vara värt lite huvudvärk?

Om jag orkar ska jag ta mig ut på en promenad lite senare i kväll men annars blir det att ladda inför arbetsveckan. Det är lite nervöst men jag hoppas att det går bra. Jag har börjat fundera över om det kan vara dags att gå upp till 50% och ska diskutera det med företagsläkaren nu på onsdag. Nu återstår bara att hålla tummarna för en bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar